hahah!

hahah, idag när jag och maja läste en tidning så var det en tjej som skickat in en insändare..jag hade tråkigt och bestämde mig för att driva med linnea, eftersom hon är den mest lättlurade preson jag känner..

M: Fan, jag onanerade med en korv, och när jag skulle ta ut den fastnade halva! vad ska jag ta mig till?!!?

L: Hahahahahaha. Skämtar du med mig?!!

M: Nej! Fan! säg bara hur jag ska få ut den!!!!

L: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag dör! Förfan, jag hade precis slumrat till, men nu alltså! HAHA! Herremingud! Det är ju du som är undersköterska, inte jag. Men pröva med en stektång ;) ? Krysta! HAHA kan inte sluta garva! Driver du med mig?!

M: Det är inte kul Linnéa! den sitter FAST! Tror du inte jag har försökt krysta?! Jag ska klaga på undervisningen, varför fick vi inte lära oss det här!? Tror du att det är farligt? Jag får gå till ungdomsmottagningen imorgon.. Fan! Helvete, prövar tången!

L: Vad är det för korv  :D ? Pratar vi prinskorv eller en falukorv? Grillkorv?

M: En äcklig denniskorv! Grillkorv eller vad det kan vara!

L: HAHAHAHAHA, alltså, det här är det roligaste jag hört!! Någonsin!! HAhahahahaha.

M: Det här är fan inte kul! Här ber jag en av mina bästa vänner om hjälp och du bara skrattar.. Hoppas jag med kan göra det någon dag

L: HAHAHA! Alltså förlåt men fatta hur kul det här är FÖR MIG! Jag kommer skratta hela natten lång :D snälla spela in samtalet med ungdom!

M: Jag förstår inte varför jag berättade det! Det är inte skönt att ha den i muttan precis!

L: Ängeln på årets skolkort är så jävla naughty! hahahahha, alltså förfan!

M: Åh! jag vill bara ha ut den NU! Det går inte :'(

L: Hahah okej jag ska skärpa mig!! hur kunde detta hända lixom :D ?! Funkar inte tången? :D

L: Hur mycket är det kvar då :O

M: Typ fem centimeter. Får inget grepp!!

M: Aldrig i livet! De skulle bara börja skratta!

L: Ring sjukvårdsupplysningen? BRIS?! Du kan ju inte sova med en denniskorv i hallongrottan :O

M: Jag får väl sova med helvetet! Fan! Min puls är hundraåttio! Kan ju inte direkt fråga mamma heller!

L: Amen förfan, vad har du för val då? :O

L: Hahaha! Men vafan. har du ingenting som du kan greppa tag den med? Tång pincett, fiskekrok, kinapinnar, damsugaren? Det är allt jag kan komma på nu :O

M: Försök sova istället, förlåt om jag störde. Ska pröva med pincett! Men den är så mjuk och glidig!

L: hahah tror du jag kan sova NU?! Jag måste få höra hur du löser dethär :D

M: Det går ju inte! Försökte en timme innan jag hörde av mig till dig!

L: Nu ringer du sjukvårdsuppysningen! BUMS

M: Aldrig! kan inte du ringa?

L: Hörredudududu! det är bara ta sig i kragen och ringa. De kommer säkert ställa en massa frågor jag inte kan svara på.

M: Okej då.. Hör av mig sen. Fan vad pinsamt

L: Gör det nu! jag måste få höra slutet på allt. vem vet, jag kanske behöver tipsen i framtiden ;)

L: Hur går det?

M: De sa att det inte kan finnas någon dummare och mer lättlurad tjej än dig! Och jag garvar ihjäl mig! fyfan vad blåst! allvarligt linnea!


shame on you!

Kommentarer
Postat av: annica

HAHAHA :D

2009-05-05 @ 00:36:45
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan va lättlurad hahahhahahha

2009-05-05 @ 06:22:56
Postat av: Anonym

fy fan va lättlurad hahahhahahha EN KORV LIKSOM LINNEA

2009-05-05 @ 06:23:28
Postat av: LINNEA

Hallå hallå hallå!

Kom inte och säg att jag är LÄTTlurad!!!

Jag trodde ju att hon drev först. Men sen började jag bli osäker. Och så tänkte jag "Men hmm, OM det faktiskt är sant, då är ju jag jättetaskig som bara gavrar. Och jag måste få höra hur det här slutar".

Jag anser mig vara en bra kompis som smsade alla bra förslag och höll mig uppe 50 minuter extra, TROTS att jag somnat.



Jag är en vän att lita på helt enkelt :D.

2009-05-05 @ 13:57:58
Postat av: Anonym

hahaha! de där var kul :)

2009-05-05 @ 18:27:06
URL: http://emelienorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0