fantastiskt trevlig tjänst

så himla trött jag är i hjärnkontoret, blir att jag lägger mig tidigt ikväll skulle jag tro! Har sån himla lust att bli klar med etiken innan bara, så man slipper tänka på den mer. det vore något.

idag har jag inte alls varit mycket i skolan, hade två lektioner varav en som vi bara tog närvaro på, och den andra bara hade halvklass och en halvtimmas lektionstid. JAG HAR INTE BOKAT HÅRFÄRGNING ÄN och det börjar bli lite knapert eftersom man inte jobbar alla dagar i nästa vecka (Y). kommer vara lagom sniggt med utväxten på balen.. uwhää. gick ivarjefall med vickis<3 på stan en stund innan historian, köpte lite pärlor till håret! :D

men sen jag kom hem har jag pluggat, blivit ihop med maja, pluggat, lyssnat på lasse, msnat och pluggat.
 
goodnajt.

GE MIG TIPS OCH GODA RÅD SÅ JAG KAN GÖRA HELT TVÄRT OM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0