du leker med elden


 








jag trode att jag visste vem jag var och
vad jag ville
men nu skulle jag inte välja de orden.
Lars<3








Det är sjukt vilken påverkan musiken har på själen. spellistan rullade med blandade låtar, utan större effekt, sen när james blunt spelades hände det något med min kropp, hjärtekrossande känsla. det är så mycket som påminner mig om den låten och jag fick mig nästan ett återfall. usch. det var som de beskriver en nära-döden-upplevelse -"plötsligt såg jag allting framför mig så tydligt". det är läskigt. minns smset till dig, spela fram två.tio i goodbye my lover. det var tider. vi kan inte färdas bakåt i tiden, det skulle ändå bara vara ett steg tillbaka. skakar av mig känslan, för det vankas nya, härliga tider!

Har reflekterat lite över det där med europavalet. egentligen borde man gå och rösta, bara för demokratins skull. om alla hade samma slappa inställning som mig så skulle vi likaväl kunna ha diktatur. lite hårt kanske, men allvarligt, demokratin är viktig, har jag insett efter gymnasiets historia kurs. det är så många i världen som inte har möjlighet att göra sin röst hörd, och vi som har det tar inte chansen.. så om jag röstar, är det inte för valet i sig, utan mer för att jag borde. mja, får se om jag tar mig i kragen. jag är inte insatt för femöre så det är väl det som talar emot. ofta jag pratar politik...

ser fram mot kommande veckor och dagar! imorgon ska jag träffa Linnéa (otroligt efterlängtat!) efter att ha läst bort lite historia! på fredag blir det att dricka öl med girlsen efter skolan! på eftermiddagen och kvällen ska jag umgås med maja & vickan, wiiie. på lördag beger jag mig till örebro och på kvällen blir det antagligen utgång här i linköping igeen. och nästa vecka är det INGENTING i skolan förutom lite historia kanske! ska göra ett glädjeskutt. NU jävla ska vi ha kul !

framtiden väntar som en farlig gåta -man har bråttom dit, sen är man där
.

puss o godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag ska lära dig lite politik i eftermiddag ;).

2009-05-28 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0