BRING IT ON

ALL OR NOTHING.
 
helgen har varit otrooligt bra! i fredags hade jag bara en lektion vilket var vääldigt skönt. eric följde med mig hem efter skolan, vi fikade och han fixade min dator, typ. sen gick vi in till stan där eric tog bussen hem och jag träffade vickan :D jag köpte blommor till mamma som fyllde år på lördagen och lite annat smått och gott. sen gick jag hemåt, och på kvällen gick jag till 55:an för att hälsa på maja<3 och sebastian! wiie.

det var dimmigt ute på sjön. helt galeen resa! jag hade så jäävla kul. åt buffé på den tidiga sittningen tillsammans med mina hyttkamrater + några till. serverades god mat och gratis öl, vilket gjorde oss alla lite runda under fötterna. gick till hytten, åtgärdade illamåendet med lite snabbstretch blandannat, "fixade oss iordning" och gick vidare på förfest där det var ett jäkla röj. tappade bort maja på en millisekund men vi hade askul på skilda håll också, eller jag iallafall ? efter föresteten lyckades jag ansluta mig till emelie, vickan och emeli, på något sätt. emelie var i toppskick, haha, ivarjefall så gick vi och dansade efter en stund medan emelie återhämtade sig. väl på dansgolvet hittade jag minbaraminMAJA :D :D och sen röjde vi på till klockan fem då det var dags för frukost. socaliserade oss med grabbarna bredvid under måltiden och beklagade oss över värken som ersatt nattens lyckorus.  sen gick vi och la oss någon timme tills simon,simon och kosta ville umgås med oss, hahaha. min mobil laddade ur och jag fick päänic, knackade på våra trevliga grannar som lånade ut en laddare :D senare umgicks vi med deras sällskap tills det var dags att gå av båten!   bortsett från en insident kunde resan inte blivit bättre ! SÅ JÄVLA VÄRT.

idag har jag färgat bort min äckliga utväxt. tror det blev bra :D  och sen har jag gjort klart veckans historialäxa, nu ska jag göra klart etiken och sen ska jag påbörja religionen! kommer bli en slapp vecka eftersom min enda lektion är imorgon 10.40 (Y) . och jag behöver återhämta mig lite känner jag ;) vill att maja ska vara hemma, jävla grekland. jag är inte ens glad för din skull. hahaha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0