4 sekunder

 heeelllo chaarmiee


för första gången på flera månader hade jag packat träningsväskan (därav bildvalet) idag och bestämt mig för att åka till gymmet, meen, vad hände? joo, det skulle stänga om trettio! hahaha. otur (?) beror på hur man ser det. ingen träning blev det, tänkte springa, men så började jag ta itu med pluggandet för första gången denna vecka (Y) och det var väl på tiden kanske! har sammanfattat idrotten, skrivit om manligt och kvinnligt och gjort två frågor på historian. apsvår läxa den här veckan.

hade projekttorget idag, nu vill ha skrika av glädje att det där jävla arbetet är ÖVER !! undrar lite över vad tvåan menade med att han var bra i soffan? I'm gonna find out,  eller mli. maahahaa. studenten it is. 

FAAAAAAAAAAAN ATT JAG OCH MAJA MISSFÖRSTOD VARANDRA. hela helgjäveln förstörd. haha. men på lördag ska jag träffa emelie och imårrn ska jag laga mat eftersom mamma är borta. har magpirr för matlagningen redan idag. kommer jag lyckas? isåfall blir det lätttttt ett foto. haha.

sen studentkryssning nästa helg, mooootiverat ! yeyeyey, lite röj.

för ingen människa på jorden, kan bestäma över mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa!!! de va veckans dummaste!! hädan efter får vi vara ÖVERtydliga :D pussss

2009-05-08 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0