VARNING FÖR RAS

har varit en såndär precis lagom helg.
i fredags efter idrotten gick jag, maja & emelie till mokka och tog en fika för att infira helgen. haha
efter det sprang jag och majsan en snabbsväng på stan ihopp om att hitta något.
men utbudet är något begränsat, ge mig STORSTAD.
sen gick jag hem, åt hamburgare (mums) och sen cyklade jag till majsan,
där bjöds det på lets dance och loka. haha. you're great.
fick en blandning av bilder hon skrivit ut. im kind of cute. HAHAHA

igår åkte vi till örebro, för att hälsa på Andres, Sara och Meja.
lilltjejen fyller nämligen 1 idag. sjukt vad tiden går fort.
kommer ihåg när jag fick reda på att jag skulle bli faster :D
ivilket fall var det väldigt kul! ses alldeles för sällan, min bror är toppen.
fick en massa filmer också, kanske blir att ta en dag ledigt i veckan.. :)

på kvällen åkte jag till Philip, han fyllde nämligen år :D
var lite nervös för presenten, men den gick hem :D
Var ivarjefall också väldigtväldigt trevligt :)

imorse vaknade jag skapligt, gick ut och sprang, hem- duscha-
BALTRÄNING :D haha, kul idag, förutom vänstervalsen.
jag är kass.

sen åkte jag och mamma till ikanoområdet.
skulle kolla på löpardojjor. dags för nya.
meeen, det finns inga snygga. så att säga.

sen nu på em har jag gjort idrottsläxan.
trode filmerna sulle vara 15minuter eller något,
men icke. 1timme var, jippeiyey.
så där försvann sista dagen på helgen.

LÅT MIG BLI STARK.
för bara du gör mig hel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0