du är skadlig för mig

sommartider hejhej.
skönt att man dragit fram klockan en timma så att alla kommer upp lite skapligare.
ska väl bara gå mot ljusare tider nu, både dygnet och jag.
hååård helg, hade fredagsmys med linnet<3 såg lets dance och röstade på maggan
som vann! pratade skit , drack öl och hade det mysigt. duärsåjävlabra.

igår skrev jag det där jävla provet, gick sämst. kom hem vid halv fem och hoppade
in i duschen och började peppa för kvällen. emelie och hennes mamma kom och
hämtade mig vid halv sex eller något så åkte vi hem till emeli. såå jävla trevligt var det!
åt god mat och lekte. <3 sen åkte vi in till stan, och en lyckad kväll får alltid sitt slut där
av en eller annan anledning. tog taxi hem och chaffisen hade kört hem mig ett par gånger,
så vi fick upp en trevlig diskussion. kom iallafall hem, tände ljus och delade säng
med larsen/datorn. hans röst får mig lugn.


ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av


Kommentarer
Postat av: Linnet

"Maggan", haha!

Du är bäst my love <3

2009-03-29 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0