som en bra replik ur en usel film

såådär, nu har jag skrivit mina sista rader på historiaarbetet för dagen.
känner mig lagom smart när jag läser om alla länder och jag förstår
ungefär lika mycket som jag skulle gjort om texten varit på kinesiska. (Y)

imorgon blir sista dagen som jag kan jobba på arbetet. ska skriva klart
lite fakta och skriva en analys. det blir nog bra. haha. på kvällen ska jag
till vickan, träffa tjejerna :) sen går vi ut. oh, pepp för kvällen. natten ska 
tillbringas med robban :D haha. MUMS.

tog ledigt igår och idag från skolan för att kunna ta igen mig lite, har varit
fullt upp den senaste tiden och jag känner att det var fruktansvärt bra gjort
av mig. gick på etiken och idrotten idag, allt har jag inte samvete att missa.
sammanlagt gjorde jag nog närmare femtio armhävningar på idrotten, kan
bara sammanfattas med paain imorgon. som sagt, jag hatar dom.

ikväll ska jag antagligen träffa majros, blir nog inte som planerat om jag får
bestämma, men jag vill gärna träffa henne på en myskväll. naaaw

på söndag har vi balträning igen och på eftermiddagen ska jag åka till
mjärdevi och jobba. känner att jag varit väldigt ambitiös den senaste
tiden. jobbat tre dagar det här året! men det känns som fler. ska bli
kul iallafall. bästa hade vart att få jobba med karin måste jag ju säga,
men det är henne jag jobbar för så det känns ju lite som en omöjlighet.
haha.

det syns så väl att han ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0