wake me up

jaahöpp. måste uppdatera eftersom emeli är i desperat behov av att läsa min berömda blogg.

DAGEN
har varit normalbra. hade svårt att sova inatt och tillföljd av det vaknade jag med
väldigt vackra påsar under ögonen. jag ställde klockan på sju och råkade snooza
i femton minuter. så kommer mamma in och frågar om jag inte börjar åtta,
och att min frukost var klar för en kvart sen. så jag hasade mig upp till bordet,
åt två skedar kall gröt, drack mitt kalla te och smög mig tillbaka till sängen för att
dra mig i TVÅ minuter.

väl i skolan är det idrott som står på schemat, BOX, för tredje veckan i rad.
glädje tjut. efter gårdagens idrott och löpning var jag redan trött i kroppen
osen box av allt... ouwh. körde iallafall med slemeli, eftersom hon verkligen
ville vara med mig frågade hon redan igårkväll om vi skulle köra tillsammans
(fnizz?), så det gjorde vi, och bra gick det? hahaha. vi fick världens sunkigaste handskar,
fina på ytan men fyfan vilken lukt. alla som kört box vet att händerna luktar anus efteråt,
men det här var extremt.
aja, en timmes idrott känns inte så ansträngande nu för tiden. haha.

slutade vid 11.40, hade då haft historia. jag älskar det.

skulle egentligen sprungit ikväll, men eftersom DHW börjar om drygt en timma
så känner jag inte att jag hinner. hahaha.

förövrigt har jag börjat komma in i det igen.
gillar att ha en anledning till att fly från böckerna,
känna hur lätt fötterna springer första biten,
hur pulsen ökar, och andningen kommer ifatt.
ah, skitsamma, jag älskar det.
önskar bara att jag kunde springa med
emeliE då och då som i irland.

GOOODBYE SUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0