baad

happy like never before.


första veckodagen avklarad, två prov, fyra dagar, sen är det dags igen!

heelg ofcourse. det är det jag lever för.
helgen förövrigt var lugn & skön.
magnus gick vidare efter min intensvia röstning i fredags.
i lördags kom robyn hit och kvällen var mysig.
och igår hade vi balträning och  jag pluggade litegranna!
kort och gott.

har inte börjat med matten än som jag lovat mig själv ,
ska göra det imorgon så det blir en slarv variant.
oh, jag är kass.
för en ork som inte fanns, du saknade min, jag saknade din.


var en seg dag i skolan, började med idrott och step,
enligt min mening finns det ingenting som är tråkigare.
min ljumske är utmattad efter helgens bravader,
får göra löpningen lite stabilare hädanefter. ;)
nu på eftermiddagen åkte jag och mamma till ikano, 
hittade en klänning som jag köpte! tjusigt.
sen har jag spelat puppy & kollat på bilder.
saknar sommaren!! och irland också, galet.

joona är här, gulllll<3

imorgon ska jag göra halkan, jag tror jag kommer misslyckas.
onsdag - två prov, vara barnvakt åt maja
torsdag - träffa linnet
fredag -let's dance final
lördag - emelis party -uuut
söndag - balträning

PUWH. hahahaha


fuckit
inspererad av THE littlebrother


Kommentarer
Postat av: annica

åh puppy, jag okmmer ihåg när jag alltid spelade det:p



2009-03-23 @ 22:40:51
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0