vi är dom som kan skratta åt allt

haha, min önskan slog in! det kom arbetare som var trettio år yngre!
haha. galet jobbigt. dem kom in och frågade en miljard grejer när jag
kollade på gossip girl. de förstår inte att den timmen är helig.

nej, vill bara att det ska bli klart nu. det enda positiva är att jag får gå in
med skor utan att mamma får vansinnesutbrott.

med tanke på skor har jag köpt ett par nya. mm, fina att kolla på,
men sådär när de är på! haha. har köpt skofärg också, så mina
gråa skor som från början varit vita, blev vita igen. niceee

ska snart börja läsa inför svenskanationella imorgon, men jag tänker
att när jag skriver här så är ju det med lite övning. eller något.

hade två lektioner idag, stundade i infot imorse, tror inte jag varit på en
hel sån lektion på hela terminen, kommer alltid försent efter idrotten.
det känns inte så viktigt, men ,eftersom idrotten var inställd drog
jag mig ut på en runda, har hamnat i ett sånt himla pensionärs tempo
så det är pinsamt. hahaha, måste ta mig ur den svackan.

gick på stan med min lillebror idag, eftersom vi inte får någon mat hemma
nu när köket är halvupprivet, haha. kollade litegranna och sen åt vi på taccobar,
vilket ALDRIG kommer hända igen. så äckligt. haha, hans mat såg ut som
hundmat och mitt smakade inget vidare. ingen hit. men så går det om man låter honom välja.

där har tiden gjort en hållplats, för oss och allt som hänt, dit kan jag gå och sakna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0