godkväll!


galet vad jag gillar vädret! ett par grader till och jag skulle älska det.
idag var jag ute på en liten springtur, och när jag var på tenneforssidan
var det så fruktansvärt varmt och det kändes som sommar. härligt!
snart är det dags att lämna understället hemma :D
synd att inte sune var med, han skulle behöva röra på sig lite.. haha.

är tooktrött i kroppen. ser fram emot gott&blandat styrkan imorgon!
och så är jag ensam hemma och det känns, ensamt. jag hatar att vara själv.

Kollade upp sommarschemat ! kommer vara ledig tre första veckorna,
så det finns en chans att jag följer med till Peace and love! :D

åh, vad jag längtar till imorgon klokcan 16 - helg.
ska träffa linnet på kvällen <3 har massor att berätta,
och jag saknar henne massvis.
sen högskoleprovet på lördag, lite orolig att jag ska förlora !
och empans födelsedagskalas ! :D


HAHA

Hannes säger:

jag har druckit 1dl grädde

Miriam säger:

VARFÖR?

Hannes säger:

blandat med en dl mjölk, lite jucekonsentrat o 2 msk olja

Miriam säger:

men fortfarande.. VARFÖR?

sjuka klasskamrater.

see you later aligator.


Kommentarer
Postat av: Suneeeeee

In a while crocodile

2009-03-26 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0