past

vaknade upp med den där lördagskänslan,
helt underbart att det är onsdag och studiedag.
och att det bara är två dagar i skolan tills det är helg på riktigt.

jag hade snart tänkt att dra igång med historiaarbetet,
det som tar lite tid justnu är att jag måste ominstallera word.
det känns jävligt tungt att dra igång med det, men jag måste.
då kan jag iallafall lämna in det med känslan att jag gjorde så gott jag kunde.
vilket jag egentligen inte gjort, men iallafall.

matten nästa vecka är ett stort orosmoment, likaså historiaprovet.
vet inte hur jag ska gå tillväga för att klara båda två.
matten MÅSTE gå bra.

häomdagen gjorde jag något förbjudet.
denna förbjudna händelse gjorde att en
sten släppte från mitt bröst som jag burit på i flera år.
jag vet inte om jag ska vara tacksam eller besviken,
egentligen. men justnu känner jag bara en sån otrolig lättnad.

tillbaka till verkligheten.
PUSSpålivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0