ourfeeling

antagligen är det jag och en miljon andra "bloggare" som kommer nämna just detta.
VÅREN är på väg, och vad kan möjligtvis göra mig gladare justnu bland all historia.
en sak kanske, -

men förövrigt är jag mer än tacksam att jag slipper gå till skolan i mörker,
och sedan fumla hem från skolan i mörker. dock är man inte alltför sugen
på att lyssna på all skit som fyller timmarna när man hellre skulle vara ute,
eller bara göra ingenting alls.

men lite sunshine är ju aldrig fel. det är vår för hjärter dam

ivarjefall har jag pluggat nästan hela dagen, tog mig en välförtjänt löprunda på
eftermiddagen runt stångån. bättre på kvällen -men tryggare på dagen.
föll in i mitt bekväma tempo ett par gånger, så vidare snabbt gick det väl inte,
men de sju kilometrarna gjorde susen i kroppen så det gick bra iallafall.
va visst en sväng på stan också och införskaffade mig nya byxor, ska bara visa dem
för någon pålitlig person innan jag använder dem offentligt.

IMORGON KOMMER MANNEN I MITT LIV HIT, stannar till fredag.
oush vad jag älskar dig.

dags att sova, ryggen värker och en massage vecka 15 ska bokas snarast.
good night, sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0