oseriöst.

helgen är över, igen. 
snart är det väl dags för lov tror jag. ett par veckor till kanske.
det är efterlängtat.

i fredags var jag som planerat med majros,
kollade lets dance och pratade strunt. mys
igår, hm, pluggade jag och va på ikano.
kvällen blev inte ritkigt som jag trott, utan
det var lite blandat folk hos vickan, men det
va trevligt. gick ut, det var väl inte askul direkt,
men lagom kul och trevligt :)

dancing like a maniac.

klar med historian, den är inskickad oså nu.
så det känns ju mer än bra måste jag säga.

har haft balträning idag, det går väldigt bra för oss. :)
och nu snart ska jag åka iväg till jobbet, PEPP.
larsen får hålla mig sällskap.

mamma håller på med något lurt. undra vad.. :^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0