en liten bit ifrån

idag när jag gick min lilla promenad till körskolan var jag överlycklig,
överlycklig, för att detta eviga snöande hade ersatts med regn.
ÄNTLIGEN var snöäcklet påväg bort och våren fick chansen till liv.
men så körde jag mina 45minuter, skrev två prov, tittade ut -snöstorm.
till påköpet gick proven kasst, så promenaden hem gicks inte med lika lätta steg.
jag hatar snön och det dåliga humör och den bristande energin den medför.
jag som var aspepp på löprunda, yees, den ersätts med film.

det känns som  om jag har ett litet privat jävla moln som följer mig vart jag än går.

hade box på idrotten imorse och känner mig lite lagom mör i kroppen,
så är det simning som står på schemat imorgon, kommer antagligen drunkna.

veckan är lugn, historian är ett avslutat kapitel. i guess.
annars tar jag den till helgen. jag är för trött.

you know i will always, always be here for you<3

Kommentarer
Postat av: L

<3

2009-03-02 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0