ambitiöstjej_90 säger:

oh, börjar med positiva nyheter
klarade halkan ! min lärare hade iofs bara kuggat två stycken under fyra år,
så jag hade kännt mig aningen misslyckad om jag hade lyckats med det.
men ivarjefall var det ganska kul och det känns bra att vara ett steg närmare körkortet.

till det mindre bra.
satte mig nyss med matten men slutade kvickt efter att ha kastat
ett öga på det och konstaterat att jag inte kan ett jävla dugg.
men jag har g i matte c, jag behöver inte vg, energin finns inte,
men framförallt inte kunskapen. så, jag ger upp!
aldrig mera matte!
trots det är jag asnervös, kommer skriva provet.. jag vill inte bli underkänd.
haha, aja. känns som de andra två smarthuvuderna kommer fixa det.

ska dock läsa igenom svenskan framåt kvällen,
haha. gut.

ingen skola idag med andra ord, fruktansvärt skönt !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till halkan!

Vad duktig du är :).



Och matte C????

Aeh, ge dig nu :D



PUSS <3

2009-03-24 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0