varje dröm jag leker med

                V.S.            


Precis hemkommen från 55:an. var en trevlig kväll med en massa tjejer!
skulle ha gått ut, men så kom jag på att jag hade körskola imorgon, whuää. gick och tog en burger med emeli och lina, åkte hem i 110km/timmen för det var så kallt, och hamnade här med en sprillans kopp te. vad skulle vara bättre nu? lite sällskap kanske.

slog precis upp min kalender och inser i detta ögonblick att jag inte har körskola imorgon (Y) great. en annan torsdag.. tur att man har koll.


och ikväll känner jag verkligen inte för att sova ensam!  kom.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha jahaa du upptäckte min smygisbild ;).

PUSSSSSSS <3

2009-06-04 @ 09:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0