love, sex and magic

Sometimes this life is a bitter pill,
sometimes it is like nu.

den senaste tiden har jag känt mig så förbannat lycklig. det var fruktansvärt länge sen jag mådde såhär bra! och känslan är på riktigt, lixom, ah, helt underbart ! tiden och dagarna rullar på fort! har umgåtts med otroligt fina vänner och kommit allihopa så mycket närmare för varje dag som går. ni är betydelsefulla för mig! jag vill bara leva hela sommaren som jag levt de här veckorna, men ju roligare jag har, ju snabbare går det tills verkligheten med jobb och allt vad det innebär kommer ifatt.  men jag antar att det kan vara fint och positivt att tjäna lite pengar och träffa annat folk, så uppskattar man nog ledigheten mycket mer sen också. vi lever i nuet . jag är så tagad för hela livet ! FYFAN vad jag mår bra och FYFAN vad jag hoppas att känslan aldrig försvinner !

liseberg var så jävla mysigt och kul och bara helt bra. det som var mindre mysigt var väl att sitta bredvid emeli i 7 timmar.. men det gick an när man vant sig vid lukten. sen har vi badat och grillat och chillat och umgåtts. fyfan vad jag trivs. jag älskar er gott folk.

klarade teorin idag btw. jag är stolt över mig själv. min känsla när jag satte foten över tröskeln var "vad fan gör jag det här för". det hade kommit ut flera stycken från skrivningen innnan som hade kuggat, den ena grät, den andra kokade av ilska, någon såg ledsen ut, och någon likgiltig. och så var det någon som sa att proven inte alls såg ut som de gjorde hemma/körskolan, vilket VERKLIGEN stämde, så jag blev asrädd. min första fråga var assvår, så då blev jag lite orolig, men hann läsa igenom provet en gång till innan jag klickade på vidare . så blev jag godkänd :D fotot blev förövrigt asfult, HAHA, var så jävla nervös så bara spärrar ju in blicken i  kameran. (Y)

TAGGA UTGÅNG IMÅRRRN

jag var tvungen att skriva av mig?

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0