over my head

mjaa, skönt att kunna fördriva tiden framför datorn idag ivarjefall.
under gårdagsnatten hade jag värsta feberdrömmarna och svettades o frös omvartannat, så vaknade jag upp med världens halsont. hade inte tänkt säga något till mamma först eftersom jag var tvungen att uträtta en del grejer. men sen när jag satte mig vid frukostbordet och började tjuta när jag skulle svälja blev det rätt uppenbart att något var fel.. åkte iväg till doktorn (min mamma är överbeskyddande) och han konstaterade halsfluss och hög sänka, vilket innebär att man har en inflammation i kroppen. (haha, google is the shit) hade en otrolig jävla huvudvärk, och i kombination med halsontet mådde jag förjävla dåligt.

idag däremot mina vänner har febern gått ner till 39 och jag mår något bättre än igår. fortfarande ont i halsen så det tar emot att dricka och äta, är hungrig så inihelvete men mår illa så fort jag får i mig något. (Y) var en sväng hos mormor och blev ompysslad där, myspys.

min röst är sig inte lik och om det skulle ske ett mirakel och den fastnade i det här tillståndet skulle jag antagligen ta livet av mig.

HA EN UNDERBAR STUDENTVECKA NI ANDRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0