visst är det helmaxat ?

 lilla plutten

gårdagskvällen blev som förutspått väldigt lyckad ! jag, emelie och therese satte oss på georges och tog en fika, sen anslöt sig även maja, vickan, emeli och lina ! det bjöds på mycket skratt och härligheter. meer sånt vill jag ha.

va även på körskolan en sväng innan fikat och där gick det förvånansvärt bra, ska bara ut och köra en massa massa så ska jag nog kunna få det där kortet ganska snart. måste lära mig fickparkera och backa runt gathörn lite bättre bara.

dagen har i sin helhet varit ganska lugn, men händelserik, för mig själv. var ute och gick en långpromenad på morgonen för att senare avnjuta min frukost i solen, me like. sen gick jag ner till tinnis, var förvånad över folkmängden där inne, helt sjukt. simmade massa längder i lite över 90 minuter, så nu är jag ganska mör i kroppen! sen har klockan verkligen sprungit iväg nu på eftermiddagen, skönt ! vill lägga mig i min säng.

imorgon ska jag vara barnvakt åt Meja, tror jag.. ett par timmar på dagen ! myspys. annars blir det berg eller varamon :D

orkar inte tänka mer. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0