rap das armas

den här veckan har verkligen varit helt underbar, fullspäckade dagar med fint folk och roliga upplevelser. lite ledsen över att vi inte åkte till P&L är jag allt, men vaaafan, har haft jäkligt gött väder och roligheter här hemma :D
igår var vi en massa tjejer + jonte i berg, solade och badade, brände ryggen och läste körkortsboken, skrattade och lyssnade på musik. det var en härlig dag, förutom motvinden på hemvägen som gjorde cykelturen asjobbig. på kvällen sen bjöd vickan hem till tjejkväll vilket verkligen också va asmysigt, åt god mat och godis. där röök min godisdag, jag som sett fram mot att inhandla det idag.. maha, får vänta tills nästa fredag =D

idag har jag pluggat körkortsteori, klarade de där distanstesterna så jag håller tummarna för att det går lika bra när jag ska skriva upp. så var jag iväg och simmade, gick bättre idag än sist, eller, ah, jag fick inte kramp, ingen bikini som gjorde att jag flashade tuttarna, och ingen kramp i foten. så det var ju skönt ! såg även att den bassängen är en 50-meters bassäng och inte 25 som jag trodde ! så idag simmade jag 3kilometer (60längder) ! WOHUE

imorgon åker jag till liseberg :D ska bli askul, tillsammans med vickan, maja, emeli, simon och johannes! 

det rycker i varenda liten nerv i min kropp, är asdanssugen.. men det får vänta i sju-åtta dagar.  

SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0