som plåster på såren

 mina inköp, missade en bikini-överdel !

igår var jag i norrköping med maja, vi hade en helt underbar dag tillsammans! blev en del shopping och väldigt mycket mys bara. älskar dagen när jag tänker tillbaka på den.

occh idag var det stan med emeli. det var kännslokallt och allmänt äckligt. vi gick tillsammans ett par timmar utan att säga ett ord. köpte lite idag med, ett par skor blandannat. så jäkla onödigt egentligen. igår satt jag och grät över hur mycket pengar jag lagt på skor de senaste månaderna.. men så hittade jag dom här som var så fruuktansvärt fina ! så var jag i behov av solpuder så det blev lite sånt, och lite smycke.. och och och. mja, men nu rycker spara-miriam in ett tag tror jag !

ikväll bler mys vid ån . LOOOVEIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0