nu tinar frusna själar

 KÄRLEK


this is the future my mother warned me about.

ja, ibland blir inte saker och ting riktigt som vi tänkt oss.
gårdagen var ett praktexempel på detta.

vaknade på gott humör efter fredagens lyckade bravader,
möttes av en ledsen mamma som förklarade ett och annat för mig.
var nere på noll, peppfaktorn åthelvete och ifrågasatte meningen med det här livet.
tog mig en nypa luft för att ventilera, det fungerade hyffsat. jag älskar dig, du är stark,
och jag litar på att du klarar dig igenom det här.

jaa, ingen bra start på dagen..
meen, drog mig in till stan och träffade Philip, vi gick på balen tillsammans
med Pär och Beckman. inte lika vacker bal som vår, men den dög.
träffade lite kamrater där innan jag drog mig hemåt för MAT.
sen in i duschen och hem till Emeli ! vi fixade oss iordning och myste litegrann,
sen begav vi oss till Mariahs syster för förfest! :D
redan där började kvällen spåra ur och sen blev det bara värre när vi kom in
till platå och träffade några stockholmare som ville visa hur täta dem var
genom att bjuda på drinkar.. men det var fruktansvärt kul kväll förutom
hur jag lyckades bete mig mot några utav mina vänner.

idag vaknade jag och mådde skit, vilket jag förtjänade..
somnade om och vaknade några timmar senare med söndagsångest,
men illamåendet hade lagt sig. följde med mamma och röstade..
åkte till maxi och köpte mig en chokladkaka, sen hem, in till stan o köpte nya skor.

ikväll ska jag träffa j innan han åker iväg på något. treevligt dåe.

FEM JÄVLA DAGAR KVAAAR. SJUKT.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0