mjarde

anna gick precis ifrån mig och sista halvtimman här brukar gå så himla långsamt.. sitter därför och fördriver lite tid framför datorn innan det är dags för mig att ta cykeln hem till mormor. det är ingen mening med att logga in på msn känner jag nu när alla ändå är på midsommarfiranden, skulle känna mig ännu mer lonely då. har iallafall varit en sjukt värd dag på jobbet och jag har faktikst haft jävligt kul tillsammans med anna! så det känns ju bra iallafall. självklart hade jag hellre spenderat tid med mina vänner, men det kommer fler tillfällen för sånt!

inatt ska jag dela säng med cäämilla. det var ett par år sedan, och med tanke på att både hon och jag växt får vi se hur mystrångt det lyckas bli. jag vill ligga vaken och kolla på tv - hon vill sova. imorgon när jag vill sova - vill hon kolla på tv. catfight.

gjorde pastasallad imorse som jag ska äta både fre-lör-sön, känner på mig att det är så det kommer bli när jag flyttar hemifrån med.. smarrigt med torr pasta på söndag btw. imårrn ska jag jobba mellan 11.30-21.15 , så blir att spendera natten hos mormor och morfar då med. och heeem på söndag och träffa mamma. <3

mjaaa, kul inläggg vaaa. fyfaan vad jag är trött (fyfan vad vi är bra, ska det vara som (8))
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0