I heard about it.

god kväll god kväll !

så sitter jag här igen.. samma i-landsproblem som igår, hur ska man få sista halvtimman att gå? mjaa, bloggar lite meningsfullt igen tänkte jag!.

natten med camilla gick förvånansvärt bra, förutom att hon hade en hamster i sängen som sprang omkring, och jag äcklades över ashell. vi fick dela på ett täcke, och som vanligt när detta sker är det jag som vaknar upp med hela täcket på något lustigt vänster. skaffar mig muskler i sömnen tydligen. (Y) blev väckt av en alkoholiserad kotte inatt, lite majasyndrom på han. "om jag inte svarar är det inte för jag sover- utanför att jag är sur"

sjuukt vad fort den här dagen med har gått. så himla nicce. helgen kommer vara förbi dösnabbt känner jag.  

nej, om jag kanske skulle återgå till mina sysslor.

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0