du har vaknat i fel säng

6.45 ringde min klocka imorse, kommer inte ihåg senast jag ställde den så tidigt. pallrade mig iväg till körskolan och gjorde misstag efter misstag, men evelina påpekade bara EN sak som jag kunde kuggat för. så det tar sig! fyfan, snart är det dags.

har spenderat alldeles för många timmar i skolan idag.. gick på infotiden 9.30, har fått betyg i svenska, idrott och historia -vg på alltihopa. vg är verkligen  "jag vet inte vad jag ska sätta".. en har jag jobbat på med kabbarén, nu har jag gjort mitt känner jag! pratade betyg med iréne idag, och som den mentor hon är tog hon även upp att lärarna kommenterat att jag är allmänt nere och ledsen. jag har knappt ens varit i skolan under de senaste två veckorna, så vad de fått det ifrån är ett stort frågetecken. mysigt att de inte lagt märke till att jag inte är där, men lägger märke till att mitt humör inte är på topp -vilket det är! jag är lyckligare nu än på mycket länge! faast vädret är förjävla stämningsdödare, skulle spelat volleyboll idag, men det är inte samma känsla i blöötsand.

min kropp har börjat säga ifrån trots att jag inte varit såhär dålig speciellt länge. eller för mycket alkohol och tjockismat och för lite sömn. måste ta det lite lugnare fram till studenten. mitt hjärta slog i otakt inatt igen, det är ingen härlig känsla.

nu ska sätta mig framför hundtricket, längta tillbaka till 90talet och skratta litegrann.

luften känns lättare att andas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0