your voice is soft like summer rain

 FOKUSERA

inlägget jag nyss publicerade förblev opublicerat igår av någon annledning. därför det inte stämmer till 100%.

gårdagen var en lagom mysig dag, låg i trädgårdsföreningen och solade och åt frukost, efter en stund fick jag sällskap av simon, emeli, johannes och dejan. men de stannade inte så länge eftersom de var tvugna att äta dagenefter käk! så då traskade jag hem till mitt eget och åt lite mat. på eftermiddagen sen träffade jag Philip, det var hur bra som helst :) såg på film och pratade och gick promenad. sen när jag kom hem skulle jag se på wimbledon eller vad filmen på trean nu hette, så somnade jag i slutet :'( hade förvisso redan sett den, men den är så sjukt mysig.

idag vaknade jag sent, fick jävla cp sms av linnéa igen. förstår inte vad kvinnan tänker på ibland alltså. hur hon får alla ideér.. men det vaknade jag inte av tack och lov. asskönt att sova ut iallafall : ) sen har jag vart ute och gått, övningskört och pratat i telefon, typ. och ikväll ska jag träffa mina underbara vänninor emeli och vickan ! mwah,kärlek .



SO LONG FUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0