you give me all, but I want more

 MAT&KÄRLEK = LIVET

just i denna stund väntar jag på ett sms av emelie eller emeli. sitter med lite pirr i magen, undrar vem utav dem som skickar det avgörande smset, vilket endast ska innehålla ett par få ord om att jag ska ge mig ut och bli upp plockad på vägen hem till maja. spänning spänning i vardagen. just love it. ikväll bär det som sagt av till majas hem nere vid ån, ska äta god mat och umgås med de bästa tjejerna i världen. som lite grädde på moset är vickan hemkommen och även hon kommer till maja! KUL ! :D

jag är galet trött i kroppen. känns som om jag kan bryta ihop och gråta en skvätt när som helst. hade klockan på alarm imorse eftersom jag skulle möta upp systeryster. när det väl var gjort ville mamma att jag och maja skulle följa med henne till berg. så vi gjorde det : ) låg och solade, var väldigt skönt, till regnet för tredje gången (har regnat varje gång vi varit i berg tillsammans) dimpte ner. när jag kom hem tänkte jag att jag skulle ta en nypa luft och beslutade mig för att kombinera det med en löprunda.. och jag som inte sprungit på flera månader upplevde denna runda som ytterst påfrestande, och värre blev det när det började tokregna och mobilen blev fuktskadad, igen. var det värt det? mja, diskutabelt, skönt att veta att jag med nöd och näppe ändå kan ta mig igenom en 4km rutt.. fyfan vad jag har tappat!

with or without you. I can't live, with or without you.

PUSSSSUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0