You ain't ever gonna burn my heart out

 jag saknar lillebror en himla massa.

När jag vaknade imorse hade jag den där pirrimagen känslan man kan drabbas av ibland, som vid typ studenten och andra speciella tillställningar. Sådär, ni vet, att det inte känns speciellt jobbigt att gå upp fast att klockan nyss passerat midnatt, i princip. Idag var känslan liite överdriven eftersom det bara berodde på att jag skulle på utflykt med jobbet. Jag och karin åkte med fem boende och badade i tinnis, och åt på McDonalds.( finns det någon äckligare mat i hela världen så vill jag gääärna ha en kommentar! det smakade papp och jag förstår varför jag inte sätter min fot där frivilligt. whopper skaare va! ) vi hade sjukt flyt iallafall och de tio timmarna kändes som fyra!

eftermiddagen var hemsk. men kvällen var bra! tror emeli kommer jubla av stolthet när jag berättar att jag sett harry potter 3 för att ta ifatt litegrann av det jag missat.. snart så är jag lika insatt!

imorgon ska jag träffa emelie, wiiehue! var länge sen vi fick våra scheman att gå ihop. :D

sleeeptight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0