WILD 'N' CRAZY

HERREGUD VILKEN GÅRDAG!
kortfattat var hela kvällen gaalen, hade fruktansvärt kul från start till slut. blev precis som planerat, träffade empan_333 och vi gjorde oss iordning, åkte ner till stan, grillade och chillade med massa männsikor, lyckades förstöra min kamera : ( whö. sen drog vi på utebion en stund, sen ner till platens där det till en början var ganska lugnt. men sen blev det sånt jäääääävla röj så det är sjukt. jag hade svinkul.  sen fram mot halv tre-tre drog jag, maja, emelie och rasmus på efterfest i gotte med trevligt folk, där var det med mysigt. maha. hemma vid sex, mamma orolig så inih.

och jag är ganska sliten idag! men värt. om ett gott skratt förlänger livet, lever jag nog tills jag dör.


VI LEVER BARA EN GÅNG OCH NUU SKA VI TAMMEFAN LEVA FULLT UT. hör du det?

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0