fast med lite mera lust

  emeli och jag hos vickan

ojoj, nu har jag verkligen suttit hela förmiddagen med att ladda in bilder på ett usb minne från olika datorer och enheter. skulle kunna ha det som heltidsjobb, krävs ett himla tålamod! och nu är mitt slut ,så att sortera ut vilka bilder jag ska beställa blir helgens projekt. bilder säger verkligen mer än tusen ord, herregud vad roligt det är att titta på massa kort från fjortisåren.

vaknade skapligt idag, var ute och gick och passade på att hämta ut körkortet från posten! om det inte vore så dyrt, och om det inte vore för att tusenlapparna redan flödat iväg på det där kortet, skulle jag "tappa" bort det bara för att få ta ett nytt foto såhär i efterhand när jag inte är asnervös för att misslyckas med teorin. men vi alla var i samma situation och jag är väl inte den enda som ser ut som jag sett ett spöke, antar jag! så åt jag glassig frukost och tappade ett glas i golvet, har nog inte gjort det sen jag var fyra eller något. fick lite flashbacks.

east fm flödar i högtalarna, jag döör på jonas, hugos och julles röster alltså. mumma. haha. musiken får mig lite lyckligare. jag känner mig bättre till mods idag. efter att ha umgåtts med tjejerna är det något i min kropp som ändå förändras. en känsla av hopp, gemenskap. jag vet inte, men det känns som vi förstår varandra och det känns som om jag aldrig kommer kunna känna mig ensam när jag har er vid min sida. när dendär ensamhets känslan smyger sig fram vet jag ändå att jag har er, och jag vat vart jag har er.

snart ska jag iväg till jobbet! och ikväll blire harry med emeli !
 woooohuu

kan vi gå vilse genom stan?

pillaaaliterå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0