som en apa på min rygg



träffade emeli som planerat i torsdags och gick på harry potter! hon drog en snabb sammanfattning av de sex tidigare filmerna under reklampausen. och för att vara relativt oinsatt var filmen väldigt bra! efter att vi sagt godnatt och jag satt på min cykel påväg ner för tanneforsgatan ringde jonny och frågade om jag ville sitta med honom och daniel nere vid ån en liten stund, och eftersom jag inte va speciellt trött så trampade jag ner dit och fastnade alldelses för länge. men gitarrspel och sång gör mig verkligen knäsvag. så det var omöjligt att gå där ifrån.

efter nattens bravader var jag fruuktansvärt trött när jag skulle pallra mig upp till jobbet vid halv sju. det satt i under hela arbetspasset och mitt tålamod sjöng verkligen på sista valsen när jag slutade vid ett tiden. jag ska aldrig mer chilla vid ån när jag börjar sådär tidigt. när jag kom hem från jobbet gick jag iallafall ner till trädgårdsföreningen och ventilerade lite med emeli och victoria, då blev jag både piggare och gladare. iloveyou.  sen gick jag hem och fixade och trixade inför berg! och där spenderades kvällen med världens-bästa-maja mfl. : )

nusnart ska jag hämta upp min fyllekaja till syster. sen ska jag åka till maxi, tänkte laga mat själv idag. mamma och mats är far far away.



we're the people, the happy ones with the broken hearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0