a long long time ago

hej. vad jag har kul. trött. ska gå och hyra film njuue.

TJUGOFEM FRÅGOR OM MIG SJÄLV.

Röker du?
nej
Snusar du? nej
Skolkar du? JAG HAR TAGIT STUDENTEN
Gör du frukosten själv? nej
Har du suttit i rätten? nej
Har du slagit ner någon? nej
Har du pussat någon av samma kön? ja
Har du varit på strippklubb? nej
Vad gör du när du blöder näsblod? haha, ingen aning
När grät du senast? igår, blev rädd!
Vem kan du prata om allt med? pratar inte om ALLT med något, men om allt med olika?
Har du solglasögon? inga jag använder.
Vem kysste du senast? gustaf
Vem kramade du senast? joona
Vad är din högsta önskan just nu? 
Vad heter den hårspray du använder? got 2 b, 2 sexy. maha
Vem gillar du? mig själv, mina vänner och min familj! wii
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? gul och rosa! (Y) sniggt
Har du string på dig just nu? neej
Känner du någon som heter Niklas? jaa.
Har du bärbar data? yes.
Är du blyg? haha. det är jag nog
Vad tänker du på just nu? om det ska sluta regna

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?
Mage, ben eller armar?
armar och rygg. mmm
Bruna, blå eller gröna ögon? spelar ingen roll
Långt eller kort hår? spelar ingen roll
Charmig eller rolig? charmig
Röker eller snusar? hellre snusare än rökare!
Vad kollar du först in på det motsatta könet? klyschigt, men helheten?
Hur stor betydelse har kläderna? STOR
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? nej fyfan
Gillar någon annan dig just nu? neeje.

HAR DU..
Blivit kysst?
Ja.
Stått på scen? nej
Varit med om en bilolycka?  nej
Klättrat på berg? i berg heter det. japp

ANTINGEN ELLER..
Kallt eller varmt?
Varmt
Blått eller rött? rött
Regn eller snö? regn
Ull eller bomull? bomull
Rosor eller tusensköna? rosor
Vår eller höst? vår
Historia eller vetenskap? historia
Matte eller engelska? matte med micke<3 haha

SENASTE SOM DU..
Träffade?
min familj
Pratade i telefon med? challe

ÖVRIGT..
Svär du för mycket?
 neej
Vilken låt lyssnar du på just nu? we made you
Hur ser ditt skrivbord ut? rörigt
Hur är vädret just nu? det regnar
Vart skulle du vilja åka? utomlands. take me anywhere
Vill du ha barn? tror det
Isf vad skulle dom heta? dom? räcker det inte med ett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0