let's have some fun

 
Grattis henrik! (lille plutten fick ta plats också)


tjahopp, finner det ganska lustigt att jag inte ligger raklång i min säng helt avslagen med tanke på den långa och hårda dag jag snart lägger bakom mig! började 6.45 men steg trots det upp med ett leende på läpparna vid 5.45.. åkte iväg till jobbet och skötte mina sysslor väldigt bra, om jag får säga det själv.  när jag kom hem åkte jag nästan direkt och hämtade upp emeli för en liten tripp iväg till norrköping. jag tycker om den stan, och jag tycker om innehållet. mjaa. sen körde jag oss säkert hemåt igen. skildes åt ett litet tag, men sen blev saknaden alltför stor så jag promenerade genom stan, och spenderade kvällstimman framför svt1, allsång, med emeli och anna. wooohu. för det första; fyfan vad trötta vi varit idag.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0