BOOM BOOM POW




Såå är det fredag, igen! tråkigt nog är min kropp inte lika pigg och allert som mitt sinne. är sjukt seg, mestadels på grund av att jag sovit kaasst ett par nätter nu, jag drömmer så sjuka saker. inget som är jämförbart med nordéns, men, mina håller mig med vaken om nätterna. så fällde jag precis ett par tårar till lejonkungen, filmen gjorde mig väl inte piggare heller direkt.

helveteskväll på jobbet igår. efter mycket omochmen löste sig allting, men det är konstigt att allt måste skita sig precis innan man ska gå hem. och när bara vikarier jobbar.. skjutsade hem karin till stan, och sen åkte jag till emeli. behövde lite klokt sällskap.
 
vaknade tidigt imorse och orkade inte anstränga mig för att somna om, så gick upp sådär vid åtta tiden. sen har jag varit på stan majoriteten av mina vakna timmar. har inhandlat lite nödvändigheter och ätit lunch med henke. så hann jag träffa min älskade syster, som ville ha skjuts av mig inatt, men det går juinte. jag åker inte til norrköping själv klockan tre på natten. ivarjefall inte för att hämta upp dom..

hur kvällen tillbringas är fortfarande oklart. hade planerat en dejt med maja & sebastian.. men jag suger på tvspel, och tycker bara att det är kul så länge det går bra.. vilket brukar vara i ungefär 10-20minuter. så känns det lite påträngande nu när de typ är kära. hahahah.  annars känns det ganska värt att vara hemma en kväll med, men det återstår att se, helt enkelt.



imorgon mina vänninor<3 och på söndag åker vi till stafsäter!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0