what are we supposed to do

After all that we've been through
When everything that felt so right is wrong


har haft låten på hjärnan hela långa dagen!

kunde nästan sätta mitt liv på att det var torsdag idag, blev grymt besviken när det bara är tisdag! hur jävla långsamt får en vecka gå? :| har jobbat alldeles för många timmar och är lika opepp som sist på att gå upp vid kvart över fem imorgon. jobbar mellan 6.45-16, långt pass, men det beror mest på att vi ska åka till tinnis och bada, osen käka på stan! mysigt är det ju förstås. men långt arbetspass! men så är jag ledig på torsdag, det är ju positivt ivarjefall.. kan stanna uppe sent imorgon ! woohu. haha!

kommer inte ihåg min pinkod till mobilen, har redan slagit fel två gånger! FAN. känner  mig helt handikappad. ska sova på saken, så kommer jag nog på det imorgon när jag är lite mer utvilad :)

ska äta knäcke och dricka te, sen duscha och sova!

godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0