So what we gonna have, dessert or disaster?

 
haha, vill man minnas? jag suktar efter en sjuk utekväll.


jääässå. vad säger jag? skönt att vara ledig en dag som varit så fin som denna! jag tillbringade förmiddagen med mamma. vi var i solariet, på hemköp, på körskolan och liite i stan.. när jag var klar med min fagra moder åkte jag ner till stan och mötte upp emeli, träffade norrmännen igen, charmiga jävlar. sen åkte vi hem till henne och åt, inväntade maja för att avnjuta kvällen på golfbanan! på golfbanan befann sig en aggressiv hund som skrämde livet ur oss alla. men bortsett från det var det väldigt kul att spela litegranna, det är nog första gången i mitt liv som jag vunnit en minigolf runda! jag är ytterst stolt över mig själv! till pris fick jag välja en glass i baren som damerna stod för. maja var utmattad så hon rörde sig hemåt efter den hårda utklassningen, medan jag och emeli gick och kollade på de vackra djuren valla erbjuder. foton kommer! sen for vi hemåt på våra hingstar genom den ljuva sommarnatten.

nu måste jag städa till mitt rum om jag ska få gott tycke hos mor min :)


inte ja, men inte nej. inte bra, men helt okej.

pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0