jag har knappast lärt mig någonting sen sist

 älskade tjejer

Helgen i västervik var verkligen speciell på många sätt. jag tror aldrig jag haft så mycket konflikter under så kort period i hela mitt liv, och då har vi ändå bott fyra systrar ihop under de tuffaste åren i mitt liv. helgen var verkligen helsjuk iallafall, jag hade svinkul och jag ångrar inte vår lilla tripp iväg från den här stan som håller på att ruttna ihop. jag omgavs av två av de bästa människorna jag känner, vilket gjorde heela min vistelse. ni är oersättliga.

idag har jag börjat gå på schema. jag tycker verkligen verkligen om mitt jobb, men jag vill vara ledig ! träffade linnéagulle på stan en sväng, tog en fika och pratade strunt. gick även en liten runda där hon blev uppraggad av en charmig norrman som bland annat sjöng en liten trudelutt för oss. imårrn ska jag ha en chilldag med mamma tror jag, om det blir bra väder skulle vi åka ut och bada. ska träffa slemeli på eftermiddagen ocksåå! på onsdag sen ska jag mysa med tjejerna hemma hos majsan på kvällen, är veerkligen i behov av lite kvalitéts tid! och på torsdag återgår jag till jobbet, och på kvällen blire mysbio -harry potter (Y)  på fredag ska jag och majsan åka till berg och lyssna på ledin och avnjuta en picnic i det fina vädret. mysmysmys. så veckan går nog snabbt skulle jag tro.

They say time heals everything, but I'm still waiting.
I'm through, with doubt, there's nothing left for me to figure out.
I've paid a price, and I'll keep paying

jag vill bara få ett slut.

MAKE LOVE NOT WAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0