sometimes,

träffade inte emelie igår, som bestämt.. jag kände mig sjukt seg, så stannade hemma med mamma, desse och challe. hyrde film på hemmakväll, såg på wallander & i taket lyser stjärnorna. båda filmerna va asbraaa. imorgonkväll när jag kommer hem ska jag se på seven pounds med mami. galet vad omotiverad jag är till att jobba, längtar till att krypa ner i mormors extrasäng inatt och känna mig lite ompysslad. vill att mina systrar ska åka hem till sitt eget snart , även att vi går sjukt bra ihop i jämförelse med vad vi brukar.. vill ha mamma för mig själv lite nuu. ska sova över hos mormor från söndag till måndag med. jag tycker verkligen inte om att packa, glömmer alltid någonting och har alltid med mig för mycket av fel saker.

imorgon är det fääzt. en boende fyller år, så ska käka tårta och blotta min vackra stämma i "ja må hon leva".  sen händer det nog ingenting mer i helgen. men jobbar med karin så det blir finemang!

tisdag - onsdag åker jag till stafsäter med emelie och victoria! yeeeey

ska leta rätt på nycklarna nu! sen koka pasta och åka iväg. (Y)
 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0