Oh helga natt...empty room


Se på henne bara!

Ville bara ta tillfället i akt och berätta att jag sitter hos min vackra, underbara, snälla, världsbästa i hela universums människa - MAJA SOFIE SVENSSON. Förutom alla dom sakerna är hon asrolig och jag älskar henne mest av allt i hela mitt liv. Synd att jag inte uppnår till henne..jag är jätteavundssjuk!! Skulle bara vilja vara som henne...men hur mycket jag än försöker verkar jag inte lyckas. Hon är så genial..liksom den här dialektgrejjen till och med! Ohhhhh hon är nummer ett,, jag hoppas jag nån gång ska bli halva den kvinnan hon är.

Nu ska jag sova och drömma mig bort..undrar vad Maja tänker på nu....?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0