nostalgi

tar tillbringat kvällen med timmie, var sjukt länge sen vi sågs och det var sjuukt länge sen vi pratade med varandra. vad som är, om möjligt, ännu mer sjuuukt är att det känns som om det inte har passerat en enda dag. jag antar att de här bror-syster känslorna som vi alltid haft innan gör att vi kan öppna oss lätt för varandra. för nu var det ändå tre-fyra år sen sist vi verkligen satte oss ner och pratade, så man kunde ju gissat på att det skulle bli lite stelt eller så. men icke. det var en bra kväll och vi gick en långpromenad som innehöll prat om allt mellan himmel och jord. är fortfarande lite tagen över att vi kunde umgås på samma sätt.

har även hunnit med att jobba, träffa emeli och gräla med min syster. (Y)

imårrn ska jag skjutsa mormor och handla och sen jobba hela kvällen låång. förhoppningsvis hinner jag med att träffa emeliii. nu är jag hungrig.

KRAMPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0