KNOCK YOU DOWN

  
Nu har maja varit inne på min blogg med och lurat ser jag. (inlägget under) bäst att byta lösenord på allt man äger och har tror jag,
man vet aldrig vad hon får för sig att göra i
sina förvirrade tillstånd.

har sovit något så sjukt oroligt i natt,
trode inte att jag var så nervös som jag uppenbarligen är. idag mår jag skit och varje sekund känns som en evighet, magen känns som en klump och jag vet varken ut eller in..
vill bara uttrycka min magkänsla med; fyfan.

senaste veckan har rullat på, bokstavligt talat, ganska så bra. har övningskört och träffat maja en hel del. har även varit på stan med både syster och j. mysigt då. imårrn drar vi till VIS.
och nästa vecka sätter jobbet igång, fuuckit.


satt hemma hos maja igår och åt, hon satt vid sin dator medan jag satt och finurlade på låghumor -historier jag hört för tusentals dagar sedan. maha. men maja förstod inte. as usual.


Knark,knark,knark
- vem är det som knarkar på min dörr?
weeeeed, gnisslade dörren när den gled upp
- nämen ser man på, är det inte Herr Oin och Fru Marijhuana! hur hash det?
- mor fin, mor fin, vi skulle vilja låna en gryta att koka in'



GE MIG STYRKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0