jag ska lyssna och förstå



 

jag vet inte vad jag ska skriva idag. har så mycket frustration som ska UT, men här är inte rätt forum så att säga. fyfan vad jag är upprörd. har fruuuktansvärd ångest över att jag trode på dig, fast att jag ifrågasatt och inte litat fullt ut på allt ditt skitsnack, så har du ändå lyckats övertyga mig. jag blir galen, hur fan kan en människa vara så fruktasnvärt efterbliven och dum i huvudet. jag tror aldrig jag känt så som jag gör nu, jag avskyr dig. AVSKYR.

nog om det. förutom det ovannämnda har helgen varit tokbra. fredagen va som sagt asmysig ute i berg och igår gick jag ut med mina partypinglor ! det var hyffsat mycket folk ute med tanke på att väldigt många borde ha ont om slantar vid den här tiden på månaden.. men vi skrapade väl ur de sista slantarna ur spargrisen allihop. men, jaa, kvällen i sin helhet va roulig. men maja, maja, maja....... hahahah

idag har jag jobbat i alldeles för många timmar. somnade på jobbet flera gånger, vilket inte är tillåtet. men fyfan vad jag varit trött och omotiverad, vaknade typ till vid halv åtta. hela morgonen va skit, fick ingen god frukost och regnet öste ner..

nu ska jag ringa maja och sen sova eller gå ut och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0