imagine me and you.

Promise me to look back at us    
as a time in your life you enjoyed



som sagt var jag fruktansvärt trött igår, vilket bidrog till att jag vaknade tolv idag! vilket i princip aldrig händer. men det var sjuuuukt skönt att sova ut. sjukt med 4 u:n. idag tog jag tag i att städa ur lite från mitt rum, såg så inihelvetes stökigt ut. till och med toaletten fick sig ett lyft. så nu har jag plockat bland en massa papper och rensat ur kläder. (Y) nu väntar bara damsugningen.. tog en paus med lite löpning, jag mår illa över min dåliga kondition. men det är inte mycket att göra åt mer än att ta sig i kragen, önskar att jag kunde bli sugen på att springa igen.

jag orkar inte tänka på att jag ska jobba imorgon. 6.45, det är inte mänskligt. men efter jobbet ska jag iallafall träffa slemeli<3 wiiiiee! på onsdag jobbar jag ett slappispass och på torsdag jobbar jag kväll. men sen är jag ledig för resten av veckan =) helgen blir röj. ska bli SJUKT. så nu tjejer börjar vi tagga redan idag!


blame it on the a a a aalcohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0