I try to run but see i'm not that fast

hard work work! inte direkt kanske... har chillat framför tvn och datorn i omgångar nu på förmiddagen, de borde verkligen visa lite vettigare serier nu i semestertider, kan man tycka. jag skulle kunna spendera tiden vettigare, lära mig något nytt, bli allmänbildad, men det känns lite överseriöst. rullar tummarna och svär åt den otroligt sega datorn istället. vill bara att karin ska komma och förgylla eftermiddagen och kvällen. snart så! vid fyra kommer jobbet igång litegrann iallafall :)

är sjuktseg efter helgen. som sagt va jag med maja och sebastian i fredags. :) vi satt på 55an och storan, och sen gick vi hem till s och spelade tvspel. jag och oskar kom tvåa (Y). haha. i lördags var jag och min syster på ikanohuset, hittade absolut ingenting. fyfan vad tråkigt. och på kvällen så va vi hos mary i stan innan vi gick ut! wiie. igår umgicks jag med mina systrar och systerson. kollade på film från när vi va små, haha, var länge sen jag skrattade så mycket. har ont i magen idag.-. lite senare sen gick jag en liten promenad med maja! <3

nejmen nu måste jag jobba!

love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0