det är så jag säger det

 du är den finaste jag vet.

charmtrollet på bild besöker mig söndag-måndag, kanske inte de bästa dagarna med tanke på att jag ska börja jobba på måndag, men han är mysig och jag saknar honom masssor.

känner mig levade igen. har fått bort oron och behöver aldrig mer öppna en körkortsbok i resten av mitt liv ! FÖR IDAG TOG JAG KÖRKORT. fyfan vad jag är bra :D fick min efterlängtade filt av mammi som present :D wiiie, det var det bästa. sen åkte vi till norrköping och käkade god mat, fikade och shoppade. :D uppkörningsläraren var hur charmig som helst. GILLA. men så återstår frågan hur jag ska våga sätta mig i en bil själv och köra iväg? mjaa, det blir rouligt och se när det inträffar.  nu när all stress släppt kommer halsontet tillbaka. om jag drabbas av halsfluss en gång till blir jag förbannad, på riktigt.

måste bara dedikera ett par visdomsord till mina själsfränder; JAG ÄLSKAR ER. hur man än vrider och vänder på livet, hur illa saker och ting än går, hur lycklig jag än är, hur ledsen jag än är, så finns ni här för mig, vi här för varandra. och det känns till benmärgen. ni är guld värda och jag skulle inte vilja ta ett steg utan er. 

IMÅRRN DRAR ME AND MY HOMIES TILL VIS
ooohu, i like it.

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0