gör det

morgonpigg.se
jag är vaken fastän jag skulle kunnat & behövt sova en timma till.. Trode vi skulle ses i skolan halv nio,
men så skulle jag skicka ett mail nu på morgonen till mig själv och ser elisabeths mail där det står 9.30.
men vad tusan tänkte jag på med halv nio, vi börjar aldrig då.
ajaa, skönt att vara uppe! haha. 

oh, börjar verkligen bli skakis vad det gäller fredag, redan onsdag. ah, det kommer bli så galet kul. men det är bara svårt att föreställa sig att vara ifrån allting så länge. så måste köpa på mig en miljard saker innan vi åker. men idag ska jag träffa linnet<3 på stan :) så förhoppningsvis kanske hon vill springa lite med mig :) sen ska jag och mami köpa balklänning idag antagligen. galet läskigt att bestämma sig så snabbt. men jag hoppas att det blir bra :) eller, det kommer bli bra.

snart tänkte jag byta ut bloggen till reseblogg istället för charmiga mirresnurr. hoppas jag kan skriva massor så mami kan läsa och se vad som händer. och alla andra förstås. men så ska jag maila och skicka brev. hahaha. NO CALLS.

if it's a dream i wouldn't know if it's worth dreaming
and if it's a lie i'd say they're hard to recognise

Kommentarer
Postat av: annica

om två dagar åker du :O

det kommer bli dönice ju!

2009-01-07 @ 10:11:14
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0