2009

låt oss göra 2009 till ett bättre år, för alla männsikor. 

nu är det dags att lämna 2008 bakom mig, det har verkligen vart ett toppen år.
mycket bra saker som har hänt kommer finnas kvar hos mig föralltid.
avslutade, färdigskrivna kapitel som jag förhoppningsvis tagit mycket lärdom av,
som kommer göra 2009 till ett kanon år.

ja, första dagen på ett nytt år.  kommer det bli ett mycket händelserikt år,
redan nästa vecka ska vi ju åka till dublin och stanna borta i fyra veckor! ska bli helt gaalet !
det kommer verkligen bli en upplevelse.
 när vi kommer hem är det inte många månader kvar, tills vi tar studenten!
12 år i skolan - 6månader kvar, helt sinnessjukt.
innan studenten ska vi dessutom hunnit åka på kryssning och dansa bal. balen ska verkligen bli årets höjdpunkt.

i år, ska jag bli socialare. mycket socialare. jag ska lära mig stå på egna ben och jag ska tro mer på mig själv.
jag ska vara mer ärlig mot andra, och mot mig själv. (lagom ärlig) . jag ska bli seriösare med löpningen. jag ska börja spara småpengar. jag ska gå inför den sista terminen i skolan. jag ska försöka få bättre minne. jag ska söka nytt jobb.jag ska sluta lita på att någon annan räddar mig, och ta eget ansvar.  men framförallt, som sagt, tro mer på mig själv!

lite löften, men även "att göra"

GOTT NYTT ÅR !

Kommentarer
Postat av: Linnet

Kan man bli mer seriös med löpning än vad du redan är?

2009-01-02 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0