söndagstristess

okej, nu har jag tagit ut piercingen för sista gången! förlåt linnet!
hade tagit ut den häromdan, men ändrade mig och tryckte in den igen..
fast att hålet hade växt igen. men iallafall så har jag haft jätte ont,
så då tänkte jag att det var klokast att ta ut den. så, efter 4år är naveln tom. haha

jävlar vad hemskt att lovet är över, och vilken resfeber jag börjar få sen.
det är ju inte en veckas tid man ska vara borta direkt,
och dagarna ska inte fördrivas på stranden i hopp om brunare kropp, lite tråkigt!
men med tjejerna<3, mobilen & datorn ska nog tiden kunna rulla på bra i kylan!
jag tror att det kan vara jäkligt nyttigt för mig att komma ifrån vardagen och få allt ur ett annat perspektiv.
visst kommer det vara tufft många gånger, men jag tror ändå att det här är bland det bästa som kan hända justnu.
nytt år -nya möljigheter, jag måste lära mig se framåt om det här året ska bli det bästa någonsin.
men visst saknar jag oss..  men det löser sig, det gör det alltid.  
med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting

igår var jag ute trots febern. men det var värt. fick träffa vickan och alla andra härliga männsikor :)

JAG VILL HA LINNÈA HÄR NUUU

Kommentarer
Postat av: Linnet

Ah så går det när man får feber!

2009-01-04 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0